رول ضربه گیر :

رول ضربه گیر یکی از انواع محصولات نایلونی حبابدار است این نایلون به علت مقاومت و استحکام بالا به خوبی محصول را پوشش میدهد . از این محصول در صنایع و تولیدات گوناگونی استفاده میشود.

یکی از تولید کنندگان فعال در این زمینه شرکت صنعتی حباب باران است این مجموعه با ارائه با کیفیت ترین محصولات همراه قیمت مناسب ضمانت دار آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی میباشد .

مزایا استفاده از رول ضربه گیر :    9ecd376e5371efaef9aad9bc9143aed8 XL 300x300 - رول ضربه گیر

  • بهترین عایق های حرارتی و صوتی
  • جلوگیری از کثیفی محصول و یا خرابی آن
  • ضربه گیر برای جا به جایی وسایل و یا تولیدات

این نوع نایلون در موارد که نیاز به محافظت از محصول در برابر عوامل خارجی وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد . حتما تا به حال مبلمان هایی را مشاهده کردید که برای محافظت در حمل و نقل و جلوگیری از خط و خش از این نوع نایلون استفاده می کنند .

به طور کلی کاربرد نایلون حبابدار بسیار زیاد است و نام بردن تمام آن ها امکان پذیر نمی باشد اما گروه تولیدی حباب باران  می تواند با مشاوره های کاربردی بهترین نوع جنسی که برای شما کاربرد و بازده ای بالایی دارد را به شما معرفی کند .

قیمت رول ضربه گیر :

قیمت نایلون ضربه گیر بر حسب قیمت مواد اولیه پلی اتیلنی یا همان مواد پتروشیمی گذاشته می شود که بر حسب کیلو گرم قیمت گذاری می شود و به علت وضعیت نابسامان اقتصادی و تغییر قیمت لحظه ای مواد اولیه برای دریافت قیمت دقیق نمونه مد نظرتان با ما تماس حاصل فرماید .

تولیدات حباب باران :

√تولید نایلون حبابدار بصورت رول شده و فله ای

√عرضه ی نایلون ضربه گیر رولی در ابعاد و اندازه های مختلف

√تولید کننده نایلون حبابدار با کیفیت و قیمت مقرون بصرفه

√حباب باران برترین تولید کننده نایلون حبابدار رولی

 

 جهت خرید و شماوره میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

حباب پدیده بزرگترین تولید کننده محصولات نایلونی در سراسر کشور

 

 

 

 

 

رول ضربه گیر

تولید کننده نایلون ضربه گیرخرید اینترنتی پلاستیک ضربه گیرخرید رول ضربه گیرخرید ضربه گیر اسباب کشیرول ضربه گیر از کجا بخرمرول ضربه گیر چیسترول ضربه گیر در اصفهانرول ضربه گیر در تهرانرول ضربه گیر در شهریاررول ضربه گیر در کرجرول ضربه گیر در مشهدفروش عمده نایلون حبابدارفروش عمده نایلون حبابدار ضربه گیرفروش نایلون حبابدار ضربه گیرفوم ضربه گیرمرکز فروش نایلون ضربه گیر حبابدارمشما پفکینایلون حبابدار ارزان قیمتنایلون حبابدار ضربه گیر دولایهنایلون ضربه گیر ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *