images - فروش پلاستیک حبابدار

فروش پلاستیک حبابدار :

شرکت صنعتی حباب باران اقدام به فروش پلاستیک حبابدار ارائه دهنده بهترین و با کیف ترین انواع پلاستیک حباب دار در سطح کشور می باشد . پلاستیک های حباب دار یا نایلون ضربه گیر که اندازه آنها متغییر است . محصولات ما از جمله: نایلون حبابدار، نایلون ضربه گیر ، پلاستیک حباب دار و غیره قابلیت چاپ بر روی آنها و لمینت وجود دارد و همینطور دارای روکش های کاغذی به منظور مانع شدن از نفوذ گرد و غبار، نور و حرارت مخصوصا در تابستان می شود .

نایلون حبابدار دارای یک سطح بسیار نرم و ایمنی می باشد علاوه بر این حباب های روی سطح این نایلون ها از گاز مخصوصی پر شده اند و در کاهش آسیب رسیدن به محصول بسیار مفید و تأثیر گذار هستند . در صنایع مختلف هیچ نایلون خاصی وجود ندارد که به اندازه نایلون ضربه گیر در برابر ضربه مقاوم باشد .

پلاستیک حبابدار یا نایلون ضربه گیر تعدادی حباب ها برجسته در کل سطح خود دارد که همین حباب ها تا حد زیادی فشار ضربه را از بین می برد و مانع آسیب دیدن محصول می شود .

کاربرد پلاستیک حبابدار :    index - فروش پلاستیک حبابدار

  • در بسته بندی انواع محصولات حساس ، شکننده و آسیب پذیر
  • در صنعت تولید شیشه و جابجای شیشه
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار بر روی محصول مورد نظر
  • مورد استفاده در صنعت لوازم خانگی ، قطعات ماشین سازی و ….
  • استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه

پلاستیک حبابدار در کلیه صنایع و کارخانجاتی که جهت بسته بندی و سالم عرضه نمودن کالای خود و در نهایت ایمنی، مورد استفاده قرار گرفته و در سطوح پایین تر از استفاده های صنعتی، میتوان در بسته بندی های روزانه خصوصا جابجایی اجسام و اسباب کشی های خانگی از آن استفاده نمود.

 

 

 

 

فروش پلاستیک حبابدار

پلاستیک حبابدار از کجا بخرمپلاستیک حبابدار در اصفهانپلاستیک حبابدار در تهرانپلاستیک حبابدار در کرجپلاستیک حبابدار در مشهدپلاستیک حبابدار ضربه گیرخرید اینترنتی پلاستیک حبابدارفروش پلاستیک حبابدارکاربرد پلاستیک حبابدارمرکز فروش نایلون حبابدارنایلون ضربه گیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *