کاور نایلون حبابدار

کاور نایلون حبابدار :

کاور نایلون حبابدار   دارای ساختاری متفاوت نسبت به دیگر انواع نایلون می باشد. سطح این نایلون هموار نبوده و پوشیده از برجستگی های حباب مانندی است که از هوا پر شده اند.

کاور نایلون حبابدار که با نام لفاف حبابدار پفکی و یا نایلون ضربه گیر نیز شناخته می شود، نه به عنوان بسته بندی اصلی بلکه به عنوان پوششی جهت ضربه گیری و محافظت از کالاهای حساس و شکستنی مورد استفاده قرار می گیرد. حباب های موجود در سطح این نوع پلاستیک مانند بالشتی نرم فشار وارد شده بر محصول را تا حد بسیار زیادی کاهش داده و مانع از صدمه دیدن آن می شود.

مقاومت، انعطاف پذیری و ضربه پذیری این نایلون موجب شده تا به عنوان یک عایق ضربه گیر در موارد زیادی کاربرد داشته باشد. به عنوان مثال، کاور نایلون حبابدار مبلمان جهت جلوگیری از آسیب دیدن و ضربه خوردن وسایل در هنگام جابه جایی کاربرد فراوان دارد.

unnamed 300x170 - کاور نایلون حبابدار

مهم ترین موارد برای بسته بندی مبلمان محافطت از آن است که با کاور نایلون حبابدار مبلمان می توانید بیشتر میزان ضربه گیری و خط و خش را دفع کنید

گروه تولیدی حباب باران  هیچ محدودیتی در تولیدات خود نداشته و هر گونه سفارش سازی از طرف مشتریان را می پذیرد از همین رو می توانید در هر ابعاد و هر تعداد لایه بندی که می خواهید کاور نایلون حبابدار مبلمان را سفارش دهید .

کاربرد کاور نایلون حبابدار :

  • بهترین عایق های حرارتی و صوتی
  • بسته بندی و حمل و نقل راحت تر
  • جلوگیری از کثیفی محصول و یا خرابی آن
  • ضربه گیر برای جا به جایی وسایل و یا تولیدات

جهت خرید و مشاوره میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

حباب باران تولید کننده انواع محصولات نایلونی در سراسر کشور

 

 

 

 

 

 

امتیازدهی

کاور نایلون حبابدار

تولید کننده نایلون حبابدارقیمت نایلون حبابدارکاور نایلون حبابدارکاور نایلون حبابدار در اصفهانکاور نایلون حبابدار در تهرانکاور نایلون حبابدار در شهریارکاور نایلون حبابدار در کرجکاور نایلون حبابدار در مشهدنایلون حبابدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *