تولید کننده استرچ پالت بند

استرچ پالت بند نوعی نایلون با جنس مناسب و خاصیت چسبنده می باشد که از آن برای بسته بندی محصولاتی که بر روی پالت می باشند استفاده می شود.

فروش استرچ پالت بند معمولا توسط شرکت های سازنده مانند حباب باران و یا نمایندگی های مربوطه انجام می شود. استرچ پالت بند معمولا به صورت یک محافظی به دور محصولات مختلف پیچیده می شود و وظیفه نگهداری و حفاظت از محصولات روی پالت را بر عهده دارد. فروش استرچ پالت بند امروزه به امری لازم جهت بسته بندی انواع و اقسام محصولات صنعتی و غذایی تبدیل شده است. استرچ پالت بند از مواد پلاستیکی پلی اتیلن که وزن اندکی دارند ساخته شده که معمولا با قطر 10 الی 50 میکرون روانه بازار می شوند.

فروش استرچ پالت بند به صورت رول می باشد که طول نوار برخی از آن ها به هزار متر هم می رسد که البته جنس این نایلون بسیار مناسب بوده و خاصیت کششی و چسبندگی فوق العاده ای دارد. یکی از نکات مهم و لازم در مورد استرچ پالت بند جنس ساخت و خاصیت کششی آن می باشد که باید از بهترین کیفیت و جنس ممکن ساخته شود تا در زمان پیچیده شدن به دور محصولات خیلی نازک و یا پاره نشود.

فروش استرچ پالت بند به عنوان یکی از مشاغل پرکاربرد و پرسود به شمار می رود، لذا در وضعیت کنونی شرکت های زیادی مانند حباب باران در تولید و فروش این محصول نقش کلیدی را ایفا می کنند.

مزایای استرچ پالت بند

 

فروش استرچ پالت بند در مرحله اول و استفاده از آن در مرحله دوم مزایای بسیاری دارد که برخی از این موارد عبارتند از :

  • سرعت بسته بندی محصول افزایش می یابد
  • محصول در مقابل ضربه مقاوم می شود
  • در هنگام حمل و نقل حجم محصول کاهش می یابد
  • صرفه جویی در هزینه حمل و نقل بار
  • محافظت از محصول در مقابل نفوذ رطوبت

خرید استرچ پالت بند

 

اگر شما هم می خواهید از محصولات خود در مقابل ضربه و سایر عوامل خارجی محافظت کنید باید نسبت به خرید استرچ پالت بند اقدام کنید. در حال حاضر فروش استرچ پالت بند توسط شرکت معتبر حباب باران با کیفیت و ویژگی کاملا مطلوب انجام می شود که شما پس از تهیه و استفاده از آن متوجه خواهید شد. مجموعه حباب باران فعال در زمینه تولید انواع نایلون حباب دار، نایلون شیرینگ، فروش استرچ پالت بند، نوار خطر پلاستیکی، چاپ چسب تبلیغاتی، کیسه نایلون حباب دار می باشد که این شرکت با تلاش بی قفه پرسنل وفادار و سخت کوش خود توانسته افق جدیدی را در صنعت بسته بندی کشور گشایش کند.

furniture wrapping 1 - تولید کننده استرچ پالت بند
furniture wrapping 1 - تولید کننده استرچ پالت بند