تولید کننده نایلون

تولید کننده نایلون :

تولید کنندگان زیادی درصدد تولید نایلون هستند یکی از فعالان مطرح در این زمینه مجموعه حباب باران است این مجموعه با چندین سال سابقه در راستای تولید انواع محصولات نایلونی با بالاترین کیفیت توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب نماید .

انواع نایلون :   unnamed 4 300x200 - تولید کننده نایلون

  • نایلون شیرینگ
  • نایلون حبابدار
  • نایلون استرچ پالت بند
  • انواع کاور نایلون
  • نایلون گلخانه ایی

نایلون های نام برده همگی انواع مختلفی دارند که هر کدام کاربرد مختص خود را دارند در ادامه به توضیح انواع نایلون ها اشاره خواهیم کرد با ما همراه شوید .

نایلون شیرینگ :

یکی از مهمترین نایلون هایی که در بسته بندی بسیاری از محصولات در سراسر دنیا از آن استفاده می شود نایلون شیرینگ است.اگر می خواهید در مورد انواع نایلون و ضخامت های آنها اطلاعات بیشتری داشته باشید،

باید بدانید که این نایلون در ضخامت های متنوعی تولید می شود و همچنین سایز آنها هم بسیار متنوع است. در بازار به این نایلون ها، نایلون کوچک شوند و نایلون حرارتی هم می گویند، چرا که صنایع بسیاری از آن استفاده می کنند.

شما می توانید با توجه به نیازی که از این نوع نایلون ها دارید ضخامت مورد نظر خود را سفارش دهید تا برایتان ضخامت آن را تغییر دهند.

نایلون حبابدار :

یکی دیگر از انواع نایلون و ضخامت های آنها که بیشتر شما با آنها آشنایی دارید، نایلون  حبابدار می باشد. این نایلون ها از جمله بهترین نایلون های محافظت کننده هستند که با پوشش دهی محصولات از شکستگی و یا ضربه خوردن آنها جلوگیری می کند

. برخی از محصولاتی که حساسیت بیشتری دارند را با این نایلون ها می توانید پوشش دهید تا شکسته نشوند و ضربه ای به آنها وارد نگردد.  شما روزانه شاید تعداد بسیاری از این نایلون ها را مشاهده کنید که در اطراف ظروف و یا وسایلی حساس پیچیده شده است، ضخامت آنها تا حدودی از نایلون های دیگر بیشتر است و به همین دلیل شاید وزن بیشتری هم داشته باشد.

 

برای تولید نایلکس باید از مواد پلی اتیلن استفاده شود چرا که در بین انواع نایلون و ضخامت های آنها این نایلون بسیار نازک می باشد. با استفاده از این نایلون بسیاری از محصولات بزرگی را که در آشپزخانه و یا خانه وجود دارد را بسته بندی می کنند، البته باید بدانید برای محصولات کوچک مانند نان، کنسروها و … هم از آن استفاده می شود. بر این اساس استفاده از این نایلون بسیار صنعتی تر می باشد و به دلیل ضخامت بسیار کمی که دارد وزن فوق العاده ناچیزی را هم دارا می باشد.

حباب باران تولید کننده انواع محصولات نایلونی در سراسر کشور

 

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

تولید کننده نایلون

تولید کننده پلاستیکتولید کننده نایلونتولید کننده نایلون حبادارخرید نایلون در مشهدفروش عمده نایلونقیمت انواع نایلونکارخانه نایلون سازیمرکز خرید نایلون در تهراننایلون استرچ پالت بندنایلون تبلیغاتینایلون حبادارنایلون در تهراننایلون در شهریارنایلون در کرجنایلون شیرینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *