فروش نوار خطر

نوار خطر پلاستیکی چیست؟

 

نوار خطر پلاستیکی به نوار های زرد رنگی گفته می شود که عموما در اطراف محل یک حادثه یا فعالیت عمرانی کشیده می شود که لزوم استفاده از آن برای هشدار به افراد حاضر در اطراف منطقه مورد نظر می باشد.

نوار خطر پلاستیکی در اندازه های مختلف و همچنین طرح های متغیر جهت استفاده در انواع محل های حادثه تولید می شود. به عنوان مثال برخی از این طرح های تولیدی شامل خطر برق گرفتگی، ساختمان سازی، لوله نفت، آب و فاضلاب، صحنه جرم و مواردی از این قبیل می باشند. همچنین ابعاد تولیدی نوار خطر پلاستیکی متفاوت بوده و بسته به شرایط و علت استفاده تغییر می کند.

نوار خطر پلاستیکی امروزه کاربرد بسیاری در صحنه حادثه و یا پروژه های عمرانی دارد و ضمن هشدار به تمامی افراد حاضر در صحنه از ورود آن ها به محل مورد نظر ممانعت می کند.

شرکت های بسیاری در وضعیت کنونی نسبت به تولید نوار خطر پلاستیکی اقدام می کنند که یکی از این مجموعه ها حباب باران می باشد.

Dvq6lZpCtAZKgwEj 500x500 - فروش نوار خطر
Dvq6lZpCtAZKgwEj 500x500 - فروش نوار خطر

ویژگی نوار خطر پلاستیکی

 

نوار خطر پلاستیکی از آن جا که وظیفه هشدار و جلوگیری از ورود افراد غیر مرتبط به محل مورد نظر را دارد باید جنس تولیدی آن مناسب و از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد. نوار خطر پلاستیکی عموما از جنس نایلون رولی تولید می گردد که ابعاد و طرح تولیدی آن به نسبت نیاز مصرف کننده تعیین می گردد. این امر یک ویژگی عامه پسند بوده و مشتری می تواند نوار خطر پلاستیکی مورد نظر خود را با مشخصات مدنظر خود سفارش داده و با کیفیت عالی تحویل بگیرد.

 

از جمله ویژگی های این نوار خطر می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • یکی از ویژگی های نوار خطر امکان سفارشی سازی متن چاپ شده بر روی آن می باشد
  • از ویژگی مهم این نوار خطر قیمت ارزان و مناسب آن می باشد
  • کلیدی ترین ویژگی نوار خطر حالت شبرنگ آن بوده و این امکان را فراهم می کند که افراد در شب هنگام عبور با خودرو آن را دیده و از برخورد و ورود به منطقه مورد نظر جلوگیری شود

همچنین از دیگر ویژگی های نوار خطر خاصیت چسبندگی، تنوع رنگ و وزن کم آن می باشد.

خرید نوار خطر پلاستیکی

 

در حال حاضر بسیاری از شرکت ها اقدام به تولید این گونه نوار خطر ها می کنند و این بسیار مهم است تا مشتری با کیفیت ترین نوار موجود در بازار را تهیه کند.

مجموعه حباب باران پیشرو در زمینه تولید انواع نایلون حبابدار، نایلون شیرینگ، فروش استرچ پالت بند، نوار خطر پلاستیکی، چاپ چسب تبلیغاتی، کیسه نایلون حباب دار می باشد که با تلاش بی قفه در این صنعت به عنوان یکی از مشتری مدار ترین شرکت های موجود در این حوزه می باشد. این مجموعه تمامی محصولات خود را به بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بازار به فروش می رساند.