213 - فروش پلاستیک حبابدار در تهران

فروش پلاستیک حبابدار در تهران

 

214 200x300 - فروش پلاستیک حبابدار در تهران

فروش پلاستیک حبابدار در تهران

 

 

✍️شرکت حباب باران تولید کننده انواع لفاف های بسته بندی بصورت رول ، کیسه ، شرینگ ، کیسه چند لایه مقاوم ، نوار اخطاری ، ساک دستی و نایلون حبابدار (ضربه گیر) بصورت رول و کیسه در سال 1368 تاسیس شد.

نایلون حبابدار

نایلون حبابدار به نوعی نایلون شفاف و ضربه گیر میباشد و به این علت که از حباب های پر از هوا بر سطحش تشکیل شده است. قدرت ضربه گیری مناسبی نیز دارد

نایلون حبابدار به نوعی نایلون شفاف و ضربه گیر میباشد و به این علت که از حباب های پر از هوا بر سطحش تشکیل شده است.

قدرت ضربه گیری مناسبی نیز دارد. به همین جهت هم از آن برای بسته بندی و نگهداری کردن کالاهایی که خاصیت شکنندگی دارند استفاده میشود. نایلون حبابدار میتواند به عنوان ضربه گیری عالی برای کاهش صدمات ناشی از حمل و نقل و جابه جایی استفاده شود.

میزان مقاومت این نوع از نایلون بستگی به اندازه حباب های آن دارد.

به این صورت که برای کالاهای ظریف تر و آنهایی که حساسیت بالایی دارند از نایلون هایی که دارای حبابهای ریزتری هستند استفاده میشود و

برای محافظت از کالاهای بزرگ تر و شکستنی از نایلون هایی با حبابهای درشت تر استفاده میشود.

انواع نایلون حبابدار

✅دولایه حباب درشت

این نوع از نایلون به علت داشتن قطر و حبابهای درشت تر نسبت به حبابهای ریز کارایی بهتری برای محافظت  محصول هنگام جابه جایی و حمل و نقل کالاهای شکستنی دارد.

✅سه لایه حباب درشت

این نوع نایلون حبابدار به این علت که از یک لایه بیشتر از نوع دولایه برخوردار میباشد کارایی بهتری دارد و باعث خواهد شد که مقاومت حبابهای روی سطح نایلون بالاتر برود. این نوع بهترین محصول جهت بسته بندی کردن کالاهای بزرگتر میباشد.

✅سه لایه حباب ریز

این نوع محصول به دلیل داشتن حبابهای ریز و یک لایه اضافه تر در سطحش کارایی مناسبی را نسبت به نایلون های دولایه ارائه میکند. لایه سوم باعث میشود که حبابهای سطح نایلون بر اثر فشار نترکند.

 

215 300x200 - فروش پلاستیک حبابدار در تهران

نایلون حبابدار

 

🔸خصوصیات مهم نایلون حبابدار

  • ضربه گیر خوب در مقابل صدمات و خسارات وارده ناشی از جابجایی

  • عایق خوب حرارتی و صوتی

  • مانع نفوذ رطوبت
  • مانع نفوذ نور
  • مانع نفوذ گرد و غبار
  • مانع نفوذ چربی

 

🔰کاربردهای جالب و خاص پلاستیک حبابدار

از انواع کاربردهای جالب و خاص نایلون حبابدار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیسه خواب با لایه های حبابدار
  • فرمان خودروی حبابدار
  • لباسی از نایلون حبابدار
  • عایق پنجره حبابدار
  • نهایت لذت و تفریح با نایلون حبابدار:

کودکان و حتی بزرگسالان از بازی با این نایلون ها بسیار لذت برده، علاوه بر این می توان از این نایلون ها برای کودکان پاپوش تهیه کرد تا هم پاهایشان بعد از پیمایش های طولانی احساس استراحت و آرامش کند و هم اینکه سرگرم شوند.

 

🔸مرکز فروش نایلون حبابدار

یکی از معتبر ترین مراکز فروش نایلون حبابدار را می توان شرکت حباب باران در نظر گرفت. این مجموعه با ارائه بهترین و با کیفیت ترین انواع نایلون های ضربه گیر به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش این نوع تجهیزات شناخته شده است.

 

 

نایلون حبابدار

انواع نایلون حبایدارپلاستیک حبابدارتولید عمده نایلون حبابدارتولید نایلون حبابدارفروش پلاستیک حبابدارفروش عمده نایلون حبابدارفروش نایلون استرچفروش نایلون حبابدارقیمت نایلون حبابدار عمدهکاربرد نایلون حبابدارنایلوننایلون حبابدارنایلون حبابدار ضربه گیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *