عکس نایلون حبابدار :

عکس نایلون حبابدار انواع  مختلفی از نایلون میباشد   که شناخته شده ترین مدل آن نایلون حبابدار و ضربه گیر می باشند که شرکت حباب بارانیکی از شناخته شده ترین شرکت های تولید نایلون حبابدار در سطح کشور می باشد

. از لحاظ ساختاری و شکل ، نایلون حبابدار با دیگر نایلون ها بسیار تفاوت دارد. نایلون ضربه گیر، تعدادی حباب ها برجسته در کل سطح خود دارد که همین حباب ها تا حد زیادی فشار ضربه را از بین می برد و مانع آسیب دیدن محصول می شود .

نایلون حبابدار دارای یک سطح بسیار نرم و ایمنی می باشد علاوه بر این حباب های روی سطح این نایلون ها از گاز مخصوصی پر شده اند و در کاهش آسیب رسیدن به محصول بسیار مفید و تأثیر گذار هستند .

در صنایع مختلف هیچ نایلون خاصی وجود ندارد که به اندازه نایلون ضربه گیر در برابر ضربه مقاوم باشد . نایلون های حبادار در انواع مختلفی تولید می شوند مانند نایلون ضربه گیر 3 تا 6 لایه و غیره . هرچقدر که تعداد لایه ها بیشتر باشد نایلون نرم تر و مقاومتر می باشد .

 

کاربرد نایلون حبابدار :

  • در جابجایی لواز خانگی و صنعت تولید لوازم خانگی
  • در صنعت تولید شیشه و جابجای شیشه
  • در قطعات حساس کامپیوتر
  • در صنعت الکتریک
  • در صنعت کاشی و سرامیک

استفاده از نایلون حبابدار موجب جلوگیری از فیزیکی و خراش دیدن محصول می شود و همچنین به عنوان عایقی می توان از آن استفاده کرد. نایلون حبابدار ، نایلونی است دارای کپسول های حباب به قطرهای 10 الی 30 میلیمتر و ارتفاع های ۱۰ الی ۱۲ میلیمتر به عرض های ۱۰ الی ۲۲۰ سانتیمتر مختلف که جهت بسته بندی و محافظت از ضربه پذیری کلیه کالا ها بکار می رود.

شما میتوانید برای بسته بندی لوازم و ابزار های خود از نایلون استفاده کنید اما چه نایلون هایی برای بسته بندی خوب و مناسب هستند. نایلون های حبابدار به دلیل داشتن حباب هایی روی سطح خارجی مانند یک بالش نرم عمل میکند

و چون این حباب ها با هوا پر شده اند و دراصل همین حباب ها از اسیب وارد شدن به محصول جلوگیری می کند و این کارایی را به شما میدهید که بتوانید از آنها به عنوان ضربه گیر استفاده کنید تا از ضربه هایی که هنگام حمل و نقل به آنها وارد می شود جلوگیری کنید.

به این ترتیب آسیبی به بسته شما نخواهد رسید البته که این نایلون های حبابدار کاربرد هایی دیگری نیز دارند که ما تنها به یک مورد اشاره کردیم.
نایلون های دیگری که در این صنعت به کار می روند این قابلیت ضربه گیر بودن را ندارد و فقط نایلون های حبابدار ضربه گیر هستند و میتوانند از اسیب رسیدن به محصول جلوگیری کنند.

حباب باران تولید انواع نایلون حبابدار جهت کسب اطلاعات میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

عکس نایلون حبابدار

انواع نایلون حبابدارتولید کننده نایلون پشت شیریتولید کننده نایلون حبادارتولید نایلون حبابدار در تهرانفروش عمده نایلون حبابدارکاور نایلون حبابدارکیسه نایلون حبابدارکیسه نایلون حبابدار رنگیمرکز خرید نایلون حبابدارنایلون حبابدار از کجا بخرم ؟نایلون حبابدار چیستنایلون حبابدار در اصفهاننایلون حبابدار در ذمشهدنایلون حبابدار در شهریارنایلون حبابدار در کرجنایلون حبابدار در یزدنایلون حبابدار درجه 1نایلون حبابدار دو لایهنایلون حبابدار سه لایهنایلون حبابدار ضربه گیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *