unnamed 1 - نایلون کاور فرش

نایلون کاور فرش :

نایلون کاور فرش یک نوع پلاستیک مخصوص بوده که از موارد بسیار مهم در رابطه با ضخامت آن است. هر چه ضخامت نایلون فرش بیشتر باشد، استحکام آن نیز برای تحمل وزن سنگین قالی بیشتر و احتمال پارگی یا سوراخ شدگی آن کمترخواهد بود. فی الواقع هدف اصلی از استفاده از کاور قالی این است که فرش و موکت از محل کارخانه یا قالیشویی سالم و بدون آسیب دیدگی به دست مشتری برسد. لذا، هرچه کاور مشمایی فرش ضخیم تر باشد به آن معناست که باکیفیت تر و مرغوب تر است.

چاپ کاور نایلون فرش و موکت در حباب باران :

کاور پلاستیکی فرش را به دو شکل شفاف و پشت شیری می توان تولید نمود که هر یک از آن ها امکان تولید به شکل بدون چاپ و یا چاپ دار را دارند. نوع بدون چاپ معمولا توسط قالیشویی ها به جهت حمل قالی از مبدا تا مقصد مورد استفاده قرار می گیرند.

که البته در صورت درخواست مشتری امکان چاپ دار کردن آن ها فراهم می باشد. اما نایلون فرش چاپ دار غالبا توسط کارخانجات تولید فرش به جهت تبلیغات برند و افزایش راندمان فروش سفارش داده می شوند

. مجموعه  حباب باران با ارائه کلیه خدمات مربوط به چاپ کاور فرش و موکت از یک تا شش رنگ فول اچ دی با طراحی اختصاصی و یا از پیش آماده، آماده ثبت سفارشات مشتریان ارجمند می باشد.

قالی 300x300 - نایلون کاور فرش

علاوه بر بدنه اصلی فرش، کاور کردن ریشه فرش ها نیز یکی دیگر از مواد استفاده از نایلون فرش می باشد. یکی از قسمت های مهم و اساسی در هر فرشی ریشه ها می باشند.

ریشه های فرش از آن جایی که ظریف هستند در برابر پا خوردگی و گرد و خاک حساس و آسیب پذیر می باشند. نور آفتاب، گرد و خاک، رطوبت و پا خوردگی باعث نازک شدن ریشه فرش و در نهایت پوسیدگی و پارگی آن می گردد.

برخی ریشه ها بر اثر پا خوردگی و گرفتن گرد و خاک بسیار به حالت پوسیده و تکه تکه در می آیند تنها راه حل پیشنهادی برای این مشکل ترمیم و کاور نمودن آن ها است.

حباب باران تولید کننده انواع نایلون به ویژه نایلون کاور فرش با  بالاترین کیفیت و قیمت مناسب با ما همراه شوید

5/5 - (1 امتیاز)

نایلون کاور فرش

انواع کاور فرشتولید کننده نایلون کاور فرشخرید پلاستیک فرشخرید نایلون فرشرول کاور فرشفروش عمده کاور نایلون فرشقیمت عمده خرید نایلون فرشکاور نایلون حبابدارمرکز خرید اینترنتی نایلون فرشنایلون فرشنایلون فرش در اصفهاننایلون فرش در تهراننایلون فرش در شهریارنایلون فرش در شیرازنایلون فرش در کرجنایلون فرش در مشهدنایلون فرش در یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *