فروش استرچ پالت بند- قیمت استرچ پالت بند

190 - فروش استرچ پالت بند- قیمت استرچ پالت بند

فروش استرچ پالت بند- قیمت استرچ پالت بند

 

 

187 300x300 - فروش استرچ پالت بند- قیمت استرچ پالت بند

فروش استرچ پالت بند- قیمت استرچ پالت بند

استرچ پالت بند

استرچ به معنی کشیدن و پالت قطعاتی که در قسمت زیرین محصولات قرار گرفته و هر آنچه قرار است بسته بندی شود بر روی آن چیده می شود.

استرچ فیلم پالت بند یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت حباب باران میباشد.

استرچ پالت را باید از جمله بهترین روش های بسته بندی محصولات حجیم و بزرگ بدانید.

این روش برای حفاظت پالت یا محصولات بزرگ از نور خورشید، باران، گرد و غبار، رطوبت ، واژگونی، سرقت و همچنین جهت حمل و نقل سریع و آسان و افزایش زیبایی بکار می رود.

عوامل مهم در کیفیت استرچ پالت

2 عامل بسیار مهم در کیفیت وجود دارد که عبارتند از :

  1. میزان کشسانی نایلون استرچ : همانطور که پیش تر گفتیم جنس با کیفیت تضمینی کشسانی هر 1 متر تا 10 متر پلاستیک استرچ در اختیار مشتریان قرار می دهد .
  2. خاصیت چسبندگی : یکی دیگر از عوامل مهم میزان چسبندگی استرچ می باشد که بتوان به راحتی هر محصولی را بسته بندی کرد ، که خاصیت چسبندگی نیز به صورت تضمینی ارئه می شود .

 

حباب باران تولیدکننده استرچ پالت بند با قدرت کشسانی بالا و کیفیت عالی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در عرض های مختلف (از 10 سانتی متر تا 150 سانتی متر) به صورت سه لایه و پنج لایه که متراژ هر رول 100 متر میباشد.

 

حباب باران

تولیدکننده استرچ پالت بند ، فروش پالت بند
فروش فیلم استرچ ، استرچ رنگی

 

قیمت استرچ پالت

قیمت بر حسب میزان سفارش شما قیمت گذاری می شود اما به طور کلی حباب باران بر حسب هر کیلو گرم و میزان سفارش شما قیمت را به شما ارجاع  میدهد، برای دریافت قیمت تنها کافیست با مشاوران ما در حباب باران تماس حاصل فرمایید و حجم سفارش را ارجاع دهید تا در لحظه قیمت را به شما اطلاع دهند.

 

 

189 300x200 - فروش استرچ پالت بند- قیمت استرچ پالت بند

استرچ پالت

☑️استرچ پالت

1) استرچ 2 لایه این شرکت مخصوص بسته بندی های دستی،با چسبندگی فوق العاده و کشش مناسب در عرض 10 سانتی متر تا 150 سانتی متغیر و بسته به نوع محصول می باشد.
2) استرچ 3 لایه این شرکت مخصوص دستگاه های کف گرد و مدرن بعلت کشش 500 درصد(1متر به 5 متر) و چسبندگی بالا و سرعت پیچش در دستگاههای استرچ پالت که ظرفیت بالایی دارند،مخصوص تولیدیهای پتروشیمی،پلاستیک سازی،کارتن سازی،مقواسازی،قوطی سازی و …
3) استرچ 5 لایه این شرکت که بوسیلۀ به روزترین دستگاههای دنیا با توان تولیدی بالا در روز،با کشش بسیار بالا و مواد اولیه خاص و بدون پارگی هم گام با استانداردهای روز اروپا.

 

موارد کاربرد استرچ پالت

🔸بسته بندی پالت کیسه های مواد شیمیایی ؛ پودری ، سیمان ؛ مواد پتروشیمی ، نوشابه و آب معدنی ؛ کاشی و سرامیک ، آجر ، بشکه ، سنگ آنتیک ، کارتن محصولات ، پروفیل چوب و …

🔸موارد کاربرد استرچ مچی ( رول کوچک ) :
بسته بندی سیم و کابل ، شیلنگ ، پروفیل آلومینیوم ، در و پنجره ، علوفه دام و …

قبول سفارشات در عرض ها و ضخامت های مختلف در شرکت حباب باران

 

  • کاهش هزینه ها
  • کاهش وزن محصول
  • بالا بردن استحکام محصول
  • اطمینان در حمل و نقل
  • افزایش سرعت بسته بندی
  • قابل استفاده به صورت دستی و ماشینی
  • محافظت از محصول در برابر شرایط جوی مانند رطوب

 

 

استرچ پالت بند

5 تولیدکننده استرچ پالت بنداسترچ پالتاسترچ پالت بند صنعتیتولید کننده استرچتولیدی استرچ پالت بند |فروش استرچفروش استرچ پالت بندفیلم استرچقیمت استرچ پالتقیمت استرچ پالت بندنایلون استرچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *