فروش پالت بند :

پالت بند یا نایلون استرچ پالت یکی از پرکاربرد ترین نوع نایلون در قرن اخیر است تولید کنندگان زیادی درصدد تولید این محصول هستند یکی از تولید گنندگان نایلون استرچ پالت بند شرکت صنعتی حباب باران است این مجموعه با ارائه با کیفیت ترین نوع محصول همراه با قیمت مناسب ، ضمانت  اقدام به فروش پالت بند برای مشتریان گرامی نموده است .

این نایلون استحکام و ظرفیت کششی بالایی دارید ؛ و به انواع مختلفی تقسیم میشود نایلون استرچ نوعی نایلون است که شفاف بوده و دارای خاصیت کشسانی، چسبندگی و الاستیکی می باشد.

این محصول پلی اتیلنی یکی از پرکاربردترین انواع پلاستیک بسته بندی در صنایع است که برای بسته بندی محصولات مختلف از آن استفاده می شود. نایلون استرچ در دو نوع استرچ غذایی و استرچ پالت بند موجود است.

استرچ غذایی یا سلفون غذایی که در اغلب خانه ها موجود است، همان سلفون چسبنده ای است که برای وکیوم کردن مواد غذایی از آن استفاده می شود. نوع دیگر نایلون استرچ با نام استرچ پالت بند شناخته می شود. استرچ پالت بند در صنایع گوناگون جهت بسته بندی محصولات در آخرین مرحله مورد استفاده قرار می گیرد.

123 300x256 - فروش پالت بند

برای بسته بندی پالت های و پالت بندی به نوعی نایلون که به نام  فیلم استرچ و یا پالت بند میباشد نیاز مبرمی است

این نوع سلفون صنعتی برای بسته بندی فله ایی پودرهای شیمیایی ومواد های کیسه ایی پالتی مورد مصرف میگردد.همان طور که از اسم این محصول مشخص است برای کارهای صنعتی نمی توان از سلفون های معمولی استفاده نمود. زیرا ضخامت نازک آنها پاسخ گویی بسته بندی پالت بند نمی باشد و به راحتی پاره می‌شود.

تولیدات حباب باران :

قبول سفارشات در عرض ها و ضخامت های مختلف بصورت رنگی وشفاف

فیلم استرچ ، قیمت استرچ ، تولید استرچ پالت بند ، استرچ ، پالت پیچ ، تولیدکننده استرچ

تولیدکننده پالت بند ، فروش پالت بند ، فروش استرچ ، فروش پالت پیچ ، تولید پالت پیچ ، تولید سلفون صنعتی

سلفون مبلی ، استرچ غذایی ، تولید استرچ ، استرچ پالت پیچ ، استرچ رنگی ، تولید پالت بند ، فیلم استرچ صادراتی

جهت خرید و مشاوره میتوانید با ما در ارتباط باشید

حبابا باران بزرگترین تولید کننده نایلون در سراسر کشور

 

 

 

 

 

 

 

فروش پالت بند

تولید ننده استرچ پالت بنددستگاه استرچ پالت بنددستگاه استرچ پالت بند دستیسلفون پالت بندفروش عمده استرچ پالت بندقیمت استرچ پالت بندقیمت دستگاه استرچ پالت بندکاربرد استرچ پالت بندکارخانه تولید استرج پالت بندمرکز فروش استرچ پالت بندنایلون استرچ پالت بند در اصفهاننایلون استرچ پالت بند در تهراننایلون استرچ پالت بند در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *